SEX!!!

Nu är vi 6 i familjen :-)





Blev 2 snabb-bilder idag bara :-)
Får ta fler på dom en annan dag, Maja har iallfall döpt dom till HUGO OCH KANIN! <3


Pju, jag är helt slut efter idag, Känns och verkar som både jag och maja har en sjuka på ingång...
Får hoppas vi lyckas hålla oss friska! :-)
Men de va länge sen vi va sjuk nu!

Maja vaknade 8 imorse, och har varit vaken hela dagen, hon va gaaaanska trött när Bert började, men de e hennes ABSOLUTA favoritprogram, så hon kunde inte missa de :)
Somnade som en sten i sängen när de va slut :-D

Hon e så uppmärksam när man kollar på Tv, å hon har ju alltid från liten gillat bättre att titta på såna "riktiga" barnprogram än tecknat, visst gillar hon de me, men inte alls lika mycke!
Å igår satt vi å kolla på nyheterna innan idol, då vare nåt om att dom prata om lycksele...Direkt hajjar hon till : I lycksele har ju jaaaag varit mamma! Jaaa de haru Maja :-) På Djuuurparken ;) hehe..

De e en underbar ålder hon e inne i, förutom den värsta trotsen..Uja mej, tur jag hör på andra håll att de e EXAKT likadant där, precis samma grejer som händer...
Bara att härda sig igenom :-)
I de stora hela är hon en SOLSTRÅLE !!

Fan jag hade behövt duscha ikväll, men jag är för trött för att orka , få va slusk imorrn ;) hehe....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag håller med dig om att det är en underbar ålder dom är i nu, verkligen.. Jonahs trots har nog inte kommit än, för jag tycker inte att han är så trotsig ändå. Bara när det gäller vagnen haha, men det förstår jag han också, är inte så roligt att sitta i en vagn hela tiden när man är ute och går :)

2010-10-02 @ 22:59:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Åh vilka sötnosar. :) jag ska också försöka skaffa djur sen när Adrian blir äldre. :)

2010-10-03 @ 19:12:10
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0