Regn & Rusk!

De går bra nu, de går jättebra nu! :-D
Skolan e inte svårare än man gör den till :)

Har pluggat nu hela morgonen, och känner mej riktigt nöjd!

Jag har så underbara tankar i mitt huvud idag, jag är lycklig! :-)

Maja sover fortfarande lika bra i sin stora säng, hon älskar den, hon kan röra sej precis som hon vill och hon har inte klivit upp en enda gång sen hon började sova i den! Bäst- tjejen min! :-D
Inatt hade jag jättesvårt att somna, så ja gick tillslut å la mej bredvid henne, myyyys, tror jag ska sova där i natt med <3 De e så mysigt att sova bredvid nån!

Det finns något jag längtar efter, både något bra och något dåligt, jag vill veta NU!
Jag undrar hur någon kan vilja göra någon oskyldig så illa!
Denna någon ska bli väldigt spännande att få veta vem det är!
Denna någon kan inte vara riktigt frisk!

I eftermiddag kommer Doris & Bernt hit, de blir skönt!
Även Mamma & Bertil ska komma hit en sväng och kolla hur vi ska bygga på framsidan!
Pappa & Markus kommer nu på dagen, dom ska grejja på baksidan!

Ne nu, CONTINUE!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad roligt att du känner dig lycklig, sånna dagar är bara bäst :)



Kram från oss!

2010-10-19 @ 18:29:36
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0