Ja ids int blogga, men ja gör´t ändock!

Jag älskar att vara ute på landet :-)
De e där jag trivs som allra bäst, Maja me å Mimmi & Nemo åxo!!
Ja hoppas inte Maja blev hörselskadad på vägen hem...Sjöng & skrålande till CAAAAARRIE :-) haha..

Imorrn har jag skoooola & jobb på eftermiddan! PjU!

Mamma kommer hem från Turkiet ikväll åxo..Undra om hon har köpt me sej nån present hem?! HOPPAS! :-P

TV KVÄLL IKVÄLL!!! Baaara en massa bra program, Bonde Söker Fru, Efterlyst, Kungarna av Tylösand!

Vet ni, tänk om jag kan en massa om politik å demokrati å sånt om 4-5 veckor, Hur coolt skulle inte de vara! :-)
Mer än nu kommer jag ju veta, å de e IMPONERANDE för å va jag :)
Jag älskar att gå i skola, plugga e bra, MEN svårt!


Imorse innan jag lämnade maja på dagis, men vafan va mina speglar e dyngig jämt
Ja putsar dom ju var å varannan dag *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*


SOV GOTT SEN!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha ja jag vet inte.. Det är väl olika från graviditet till graviditet. Vissa blir ju jättekänsliga för lukter, och det kanske du var första gången du var gravid och därför inte kunde röka.. jag vet inte, hehe.

2010-10-07 @ 11:10:31
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snygg skurk.. Fan vad roligt de kommer bli på lördag =D

2010-10-07 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0