Fortfarande inga bilder :/

Härlig dag! Vilket väder :) :) :)
Man kan inte annat än vara glad!
Men jag mår konstigt ändå, har mycke å tänka på...Men de blir nog bra tillslut ändå!

Utöver de så e jag lycklig inombords varje dag nu, jag vet inte vare är!
De är inte längre jobbigt att vara ensamstående, det är såå otroligt mycke lättare nu än förut!
Den värsta perioden är förbi & jag är aldrig less/trött/slut å de e inte jobbigt mera!
BARA KUL, UNDERBART, MYSIGT, så som de ska vara helt enkelt! :)

Kanske beror de på att jag har haft barnvakt 2 ggr senaste månaderna , mycke möjligt!
Å nästa helg blire utgång igen :-) WIHIIIII, Längtar som bara den ;)
De behöver jag!!
Å den här gången ska jag vara ledig till efter middagstid igen, för de va långlyx!!
Ca 24 timmar helt barnledig, de kallar jag LYX av den högsta graden!!
Få se om jag har turen att få vara ledig 2 dagar någon gång åren framöver, knappast troligt, men kanske :)
De måste man ju klara sej minst ett halvår på! haha.. :-P Iallfall i min värld!

Nee nu kan jag inte sitta här, nu ska jag göra klart arbetet i typ 20 minuter till, sen ut med hundarna sen iväg å hämta Maja (Som ska få va me D&B medans jag är nere på stan & är kontaktperson) Måste snab göra mej iordning me innan jag åker, men känner mej ofräsch av rang!
Blir att färga håret i helgen, å fixa å trixa lite me hur ja ser ut :P hehe...

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0