E de såhär när man e kär när man e liten..


Markus & Pappa håller på stängsla in uteplatsen, jag sitter här :)
Ska plocka undan & göra mej klar, när dom e färdiga åker vi iväg ut på en shopping-sväng, ska handla lite av varje!
Jag e rik den här månaden, men tänker inte slösa för de å de mesta ska få gå till jul-klappar, började hemskt bra med 2 par nya skor , men ska lämna tillbaka dom 1200 kronors skorna :P Ångrade mej ;) hehe.. =)
Vafan ska man ha så dyra skor för? ! Unnecciceri! :-P

Ska förbi mamma sen me, hon kommer nog även hit sen!
Har skola uppöver öronen den här veckan :S Pju!
Oj, nu måste jag smsa P om hur vi ska göra imorrn, extrawork! Måste ringa å höra om utbetalningen åxo!

De börjar på bli rätt hemtrevligt här nu, MEN de e ändå mycke kvar att göra :)
De får ta den tid de vill :)

På fredag åker Jag & Maja till LEOS med Carina & Theo! :-) LÄNGTAR!!!


<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0