Tisdag by night! :)

Vi har haft de superbra i stugan :-)
Åt riktigt god middag, som oftast då vi e där!
Skönt att allt e städat hemma åxo, då kan jag bara ägna mej åt skola imorgon å lite hemma-jobb :-)
Maja sover inte än, nu börjas de....Med att kliva upp från sängen, många gånger :P Haha..
Trodde jag skulle slippa de där, men icket :)

Får be fröknarna om de dom ogillar mest, att väcka henne efter max 1 timme, vet iof inte om hon sover längre men jag vet att dom hatar de, å jag med för den delen, vem tycker om att bli väckt när man sover?!
Maja kommer åxo hata de, hon blir såååå sur å ledsen när / om man väcker henne ;)
Men det är ett måste nu känner jag, dessutom sover hon ju aldrig på dagarna när hon e hemma :)

På torsdag är det äntligen dagis fotografering, inga vattkopper, trodde nästan hon skulle få va prickig på skolfotot, men hon verkar ha klarat sej ;)

Nu ska jag prata lite me mamma om helgen, Robert fyller 30 så de ska firas!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0