SVINKALLT!

Fy fan va kallt de är här hemma..Måste ringa Hyresvärden idag!
Kan man få ha 18-19 grader i lägenheten??!! GALET!
Maja hostar hela tiden & snorar som aldrig förr..Jag har me en förkylning på ingång!
Så de blev inte nå jobb för mej idag :( Trist! Men inget att göra åt!

Vi har varit ute me hundarna & Maja har rensat å matat kaninerna på morgonen...
Nu har vi just ätit lunch, Majan kollar på Bert å jag sitter här!
Vi ska försöka få massa gjort här hemma idag!
Kanske att Doris å Bernt kommer hit senare, får se!
Mamma kommer imorrn, vi ska åka å handla lite med henne sen får hon vara här å leka me Maja lite medans jag gör nå annat värt!

Ne ush nu orkar jag inte skriva nå mer, tycker de e tråkigt att blogga när man skriver 1% av 100% av vad som egentligen händer å sker i livet!
Då blire booring! Ni skulle ba veta hur allt egentligen var!

Btw en rolig grej från igår, Maja hittade en tampong på golvet (INTE EN ANVÄND) hahaha..En inplastad ny :-)
Så säger hon till Doris, Vet du Doris, Dom här stoppar mamma i ................ :-P Hennes ord för var man stoppar den ;) HAHAHAHA....Tur man har me sej barnen i allt man gör, hon vet fan ALLT!

Njet! Nu ska jag se om Maja vill börja på å få lite grejer gjorda här hemma..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hahaha charmtrollet :P

2010-11-05 @ 13:41:53
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0