Fifanvakallt

Skulle kommit för 2 veckor sen eller mer, kom aldrig!
Har ringt miljoner gånger, han har tryckt upptaget eller vägrat svara..
Fick tag på han igen i torsdags, ja vi kommer imorgon fredag...
Dom har inte kommit än, de e ISKALLT här hemma, får ringa den förbannade hyresvärden imorgonbitti igen!

Kan seriöst inte läsa boken utan fingervantar, kan knappt knappa på datorn :( Fingrarna e isbitar...
Jag hatar att frysa, jag älskar värme ;)
Den här veckan e galen av skolarbete...Upp över öronen, vet inte hur jag ska hinna, men jag måste har inget val...
Ska läsa 2 böcker + recencera dom + skriva en skönlitterär uppsats
Tills på fredag klockan 12...
2 möten på onsdag + jobb, sen jobb på torsdag igen!
Jag e bra om jag klarar de, riktigt bra!

Nu ska jag fortsätta läsa boken...
Med mina mysiga tofflor, slipper iallfall frysa om fötterna i dom här favoriterna :



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörru bruden! Du e utmanad på min blogg, do it :D Kram

2010-12-02 @ 19:27:31
URL: http://irmelin80.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skurk.. Ja, dom är bra söta :)

Va hålls du med då du aldrig bloggar ;)

Lång storks skurk :P

2010-12-05 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0