Dryg Måndag!

Idag är en dryg dag, har haft 1000 saker att göra / eller som jag behövt få gjort, men Maja e hemma & sjuk så inget har blivit gjort!
Vissa dagar e värre än andra!
Jenny va här imorse igen ;) Blev inga naglar igår utan idag iställe :P
RIKTIGT SNYGGT BLEV DET, 1000 tack säger jag till henne!
Maja har varit riktigt ledsen idag, hon vrålar Paaaaaaaaaaaaaaaappa pappa paaaaaaaaaaaaaappa längs gångbanorna när vi e ute på hundpromenad, hon saknar han så de gör ont att se henne fara så illa!
Hon grinar å grinar å ropar å ropar men ingen pappa kommer!

Går knappt å skriva med dom nya naglarna :P
Får göra ett nytt försök sen när jag blivit mer van ;)

Hoppas alla andra har en bättre dag än va jag har idag, men nya tag inför imorgon!
Då ska snuttan få gå på Dagis å ja ska göra bort så mycke jag baara kan =)

Nåt känner jag & det är en underbar känsla... <3


När Kusinerna va på besök i helgen


Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0