Dött på folk här uppe, Alla måste vara på Brännboll :-D

Viiiilken häärlig dag de har varit idag! :-)
Underbart skön!

Maja har varit hemma från dagis idag, sååå skönt å ha henne hemma när hon varit på dagis hela veckan :-)
Markus & Pelle kom hit imorse å hämtade upp oss så åkte vi iväg till Maxi å handlade massa gott till helgen & gick på apoteke, 110 kr i onödan, smaaaart sandra! =P
Sen storhandla dom på systeme, shit va ungdomar de va där, å de va int lite dom handla me sej, märktes att de e yran helg!
Minns förr, va underbart kul man har haft!
Alla gånger vi har spelat brännbollen, alla lag vi har haft, alla gånger vi har klätt ut oss, samlats innan, värsta sammanhållningen å ja de har varit sååå galet kul!!
Carina ringde idag å sa, jaadu sandra nu äre yran igen, tänker tillbaka till då vi bodde på ålidhem å hade fönstre på vid gavel å poppa MARKOOLIO :-P
Många yran minnen genom åren, oj oj =)

Men nu har man stängt den dörren å öppnat en ny, en framtidsdörr, nu får man uppleva de genom Maja i framtiden istället :)
Fast nästa år SKA jag spela! Så äre bara :-) Jag vill och jag ska! Jag älskar de!

Vi åkte hem hit sen å grilla, göttans!
Ja kan ju säga att nån grillmästare de e jag inte, hahaha :-P de brann! =)
Sen klippte jag grabbarna i samma frisyrer å färga håre pårom, pelle färgade även sin musch :-P HAHAHAHA
Jag dog av skratt då ja såg han, skrattade så mycke å vart så till mej att jag backade rakt in i Maja så hon föll ikull :P :S
Snyggt även fast de e ofixat :-P 

Vi hade de riktigt trevligt hela förmiddagen, å Majan hon hann inte me å märka av att hon blev trött så vi hoppade över sovtiden :-)
Hon har fått va vaken hela dagen iställe, utan några som hellst problem såklart!
Har nyss lagt henne å nu ligger hon å pratar i sängen, INTE ETT DUGG TRÖTT!
Vaken-Ungen-Min <3



Ja och Majsan har myst o hon har varit på riktigt bra humör trots att hon inte sovit förmiddag, lite extra grinig bara om hon ramlat eller trampat fel etc etc. Men på topp humör i de stora hela =)
Vi har fått mycke gjort tillsammans här hemma!

Jag är mycke piggare än vanligt ikväll och glaaad, jag LÄNGTAR! Men är samtidigt rädd, men vill å hoppas ändå ;)

Nu ska jag färga mitt hår, har väärsta utväxten :S Ser bedrövligt ut!

Ha en bra kväll allihopa! :-D

Btw. Markus lag vann första omgången iallfall , 2 kvar att spela, heja heja, längtar tills han ringer igen å berättar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0