Torsdag!

Kände mej riktigt trött å sliten imorse när jag lämnade Maja på dagis, ikväll MÅSTE jag komma isäng i tid!
Får de hur de går me de, dåligt som vanligt ;)
Men tur ungarna på dagis e helt underbart SÖTA å GOA! Vill ta hem varenda en :-)
Först kom Matilda åsså säger hon Åhhh va du är fin idag!! Sen kom en liten kille å sa Va FIN du är!
Åsså sen kom lilla Estella å sa samma sak hon me, Åhhhh så glad jag blev :D :D

De va FÖRSKOLANS DAG på dagis idag, så de va massa ballonger å ståhej :-D KUL FÖR BARNEN!! :D
Å i de här härliga vädret åxo ;) De e helt underbart me sommar å värme å sol =)
Man blir glad å lyckli i hela kroppen!! Skulle bara varit kär åxo , då hade allt varit perfekt <3

Har städat å städat sen ja kom hem, nu luktar de gott här hemma, nytorkade golv *För jävla fräscht*
Ska bara ta mej an diskberget nu åxo :S Har blivit så lat då de varit så fint väder ute så jag skjuter upp alla innesysslor å spenderar all tid ute :-D Maja vill ju va ute hela tiden, å hundarna å ja me :-D
Men lika bra å göra bort allt inför helgen, då hinner de bli nog me stök innan måndag igen :-D

Snart så kommer Markus hit , då ska vi åka å handla å göra nå ärenden, måste hämta ut paket åxo, SHOPPINGBEROENDE som jag är så får jag ju hämta ut paket var å varannan dag :S Inte bra! Men jag älskar de! =)
Skulle vilja hinna me å övningsköra idag med, får se om tiden räcker till :-D
Mamma kommer efter jobbet åxo, då tror ja vi ska köpa pizza å sätta oss ute i Äventyrs parken å äta *MYS*
Så kan vi vara där å leka sen tills mamma ska hem å maja ska sova! =)

Undrar va vi ska hitta på i helgen, kanske åka till stugan å steka i solen (Om de nu blir sol, har inte kollat nå väder) Men hoppas!! =) Så kanske man kan få lite färg!

Längtar till nästa helg gör jag, Yran! =) Hoppas att mamma kan va barnvakt då så jag kan gå ut å roa mej :-D

Jaja ha en fin dag nu ska jag fortsätta me mitt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0