Tjingeling!

Så skön dag...Eller konstig!
Va sviiiintrött när ja vakna imorse, har inte sovit så mycke på senaste...=)
Klarar de några dagar men sen känns de i hela kroppen å då måste jag lägga mej
senast 21-22 typ, annars orkar jag inte i längden..Näre bara e jag..Aldrig nån hjälp!

Så ja somnade en stund efter jag kom hem från att ha lämna älsklingen på dagis imorse, första gången jag spenderade tiden jag har ledig till att vila/sova....Har aldrig hänt innan!
De va såååå skönt å välbehövligt, måste ta hand om mej själv mera, unna mej mera vila å sömn!

Sen hann jag ändå me å dammsuga å skura golv å plocka undan lite , de e vidrigt smutsigt här hemma just nu :S
Har inte haft tid till att STORSTÄDA nåt på senare, ush ja otrivs av rang i röran, men så länge Maja e glad å lyckli å de e någorlunda fint så äre ändå helt okej ;) Ja gör ju mitt bästa iallfall!

Orkade inte tänka idag, de e såååååå rörigt i mitt liv just nu!
Med pengar, skola, praktik, lägenhet, kärlek osv osv osv ... Fy tusan!
Men de löser sej som tur är alltid tillslut!

Va iallfall skönt å få fara ut till Stugan direkt efter dagis idag, åt middag där å sen ha Maja varit med Markus å Pappa "Morfar" hela tiden, kört och åkt traktor med morfar å spelat boll med Markus å varit ute nästan hela tiden! =) Jag har suttit å pratat med pia, såååå skönt å få prata igenom allt å prata ut om de!
Mår 10000 ggr bättre nu, jag har sån tur att dom ställer upp så mycke för mej!

Maja fick en CYKEL idag, en rosa huuuur fin som hellst :)
+ Cykelhjälm såklart :P hehe =)
Dom skämmer bort henne morfar å pia =) Paket då å då bara sådär :-)

Så nu har hon 2 cyklar lilla Maja, en hemma å en i stugan ;o)
LYXIT VÄRRE!

Hade inte me mej nån Kamera idag, men vi åker nog ut imorrn med, som de ser ut nu iallfall, å då ska jag ta me mej kameran! :-D

Mimmi å Nemo har varit ute hela eftermiddagen å njutit av att vara lösa :-D
Gud va jag önskar man hade kunnat bo sådär :)
Låta dom springa fritt hela dagarna, mår så bra då dom mår bra! =)

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0