Skola & Körkort!! :-D

De e mycke nu!
På fredag ska jag på skolan och prata om hur jag ska läsa in gymnasiebetygen!
De blir alltså plugg plugg plugg nu för mej!


Börjar med att läsa in alla betyg som behövs för att komma in på SOCIONOM utbildningen! :-D

Kommer samtidigt att söka jobb / Försöka få jobba som kontaktperson osv i den inriktningen!

Sen kommer jag förr eller senare läsa till socionom för det är det jag vill arbeta med i framtiden!
Hur och när det kommer bli de återstår ju att se, skulle kanske hellst vilja skaffa klart med barn först eftersom utbildningen är lång! Men än så länge finns de ju ingen kärlek i mitt liv, så ja tar en dag i taget!
Steg 1 är alltså att plugga in gymnasiet!
Samtidigt som jag har extra jobb på sidan av!

Har börjat övningsköra nu med, jag va sämre än jag trodde på att köra, eller egentligen e jag bra, de tycker JAG iallfall (Inte Markus) haha :-D
Jag kan köra, men jag kan inga grunder och jag har ingen koll på var bilen är, jag ser ju ingenting då ja ska backa , köra på små vägar osv... Skulle behöva en genomskinlig bil, bilen är ju ivägen så jag inte kan se vart jag ska!!!!! hahaha
Jaja, Mamma kommer imorgon iallfall och då ska vi planera in hur vi ska göra, de blir som de ser ut nu en 2 veckors intensivkurs! De lutar åt de, känns skönt!
Då kör jag bara med markus nu så mycke jag bara kan, tills ja känner mej så bra jag kan bli med honom, sen så bokar jag in 2 veckors kursen å hoppas på att jag fixar de! :-D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0