Nån som sett nå liknande?!

Jag har aldrig sett nån liknande anka innan, eller AND som mamma tjatade om att de hette idag :P
"De e inga ankor sandra de e änder" Spela roll :P Om de e en anka en and eller en änka som maja gärna säjer :D

Iallfall så såg jag nåt jag aldrig sett tidigare... KOLLA !



Man ser inte så bra, men de va en anka med rött huvud/hals!
Och en vit stor bläs över hela ansiktet?!
SKIIIITFIN varen! Men jag har aldrig sett nån liknande i hela mitt liv :-D
En unik anka!

Försökte googla fram en närbild på den färgen, men hittar ingen, hoppas hon e kvar nästa gång vi går dit så ska jag försöka få en närmare å bättre bild :D

Intressant va?! :-D haha =)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men va konstigt :P



Tack vännen! Ser också fram emot att träffas snart! Ska se hur jag har Wille här framöver så jag vet när vi kan boka in!



Och hittills har jag bara fått positiv kritik för att jag skrev inlägget! Sami har inte ens vågat vara arg över det ;)

Kram

2010-05-20 @ 23:27:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0