LÖRDAG!

Maja sov heeela natten till halv åtta imorse :-D FAN VA SKÖNT!
De e nog de bästa hon sovit sen hon kom till världen! :-)

Vi har varit ute i lekparken på morgonen jag o maja o mimmi o nemo, men de e unkväder ute idag, grått å blött :(

Så vi ska nog mest vara inne idag..Ska försöka få gjort sånt som måste göras med Maja, sen ska vi ju såklart ut på alla promenader åxo, men dom e ju självklara vilket väder de än är :-D
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder :P haha =)
Va dåligt!

Jaja, Vi åt iallafall nyss lunch Korv å klyftpotatis å stekt ägg :-P Gott!
Men nu måste jag lugna ner mej me ätandet, ush för mina matperioder, otrivs naaanting!

Ska försöka få maja å sova en stund nu på förmiddagen, hoppas hon vill, så ska jag vila lite =)

Mitt hjärta längtar efter något, mycke, vääldigt mycke :-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0