Linda Rosing!

Gud va hon har fixat sej så hon ser ung ut igen, jag kommer åxo göra de..
Efter jag har fått färdigt barn då tänker jag styra upp så jag ser ut som 25 igen :-P
Fan va skönt å va man kommer trivas mycke bättre me sej själv =)
De e så mycke som jag ogillar..Å de skulle va så skönt å få fixa sej, så man trivs bättre!
Men de blir först efter barnafödandet e klart!! =)

Då har man ett tag på sej att spara pengar åxo!
Får kolla upp va allt jag vill göra skulle kosta åsså äre bara å börja spara sen när drömprinsen finns i mitt liv!

Bla så vill jag : Fixa brösten , göra sån laser grejs å ta bort hår på benen osv. så man slipper raka sej, botox eller vare nu heter så huden blir slät å ser ung ut igen...mm DE NI :P :) hehe

Åhhhh jag längtar å ser sååå mycke framemot att få börja leva mitt liv med någon :-)
Går inte att beskriva med ord hur jag känner, men jag älskar tanken & känslan ;)

Känns inte som min lilla gnutt kommer sova nåt idag..Hon ligger å ritar på golvet, pigg som en lärka!
Men men, vill hon så får hon vara vaken hela långa dagen, skönare framemot kvällen då ju :-)
Tror hon få vare!
Ja de får hon :-P
Hoppas bara inte jag förstör så hon inte kan sova på dagis då bara!

PUSS HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0