Hello!

Åhhh, vilken häärlig dag vi har haft hela dagen idag!
HELT PERFEKT!
Maja somnade nyss, helt slut me va hon + att hon bara sov ca 40 minuter på dagen, annars e hon vaken till 20-21 på kvällarna nuförtin! :-D
Men ikväll blev de en tidig kväll, skönt de, im totally finisch with!

Efter sovtiden åkte vi iallfall iväg till Stugan, Mimmi o Nemo sprang fritt å hade de lika bra som alltid!
Jag o Pia surrade framtidplaner o inköp o ja allt man behöver prata om, alltid skönt å prata av sej!
Maja fick lite nya saker som oftast då vi kommer dit :D
Skor, Uteleksaker/Grejer mm =) BÄSTA MORFAR Å PIA!! <3
Hon va åxo såå faschinerad av Katterna som va där idag, hihi =) Dom har ju 4 st!

Markus berättade att Maja höll på å skratta ihjäl sej när Nemo rullade sej å låg å gned sej upp å ner på rygg, haha =)
Nemo tippa ikull skrek hon, åsså asgarva hon! hahaha :-D Ja va inne just då naturligtvis!
Sen ropa hon "KAAAATTEN" haha :-D Vart tog den vägen säger hon!
Alltså jag önskar jag visste hur man gjorde för att lägga upp en film då hon pratar, helt otroligt äre!
Hon är som att prata med vem som hellst nuförtin!
Hon svarar på de man säger till henne i långa meningar, hon ber om saker hon säger till vad hon vill äta till middag/frukost/lunch osv, hon svarar på frågor, hon ja, är helt enkelt en hejjare på att prata!! :-D

**Imorse sa hon GODMORGON NEMO, GODMORGON MIMMI, GODMORGON MAMMA!! Sen sa hon Thule, vart e Thule sa jag då?! I HIMLEN Svara hon ! <3 Åhhh, mitt goa lill hjärta! *Älskar*
Man undrar så hur hon vet allt, haha =)

(Hade slut på batterier i kameran så de blev inga bilder från stugan tyvärr) Men imorrn blire!! :-D
För vi ska dit å grilla imorrn direkt efter sovtid!
Så inatt ska batterierna få laddas så de blir många härliga stugbilder :-D

Sov gott sen, de lär ja göra! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0