Gårdagen me bilder :-D

Vilken utlandsvärme de va igår :-D
Njöt i solen med Petra hela förmiddagen, vi hade en riktigt trevlig pratstund i solen :-D
Hon e snäll hon :-)
Va så häärligt å höra allt hon hade å berätta...=)

Sen så skjutsade hon mej till sjukhuset, där tog vi en cigg me Finaste Johannan min! <3
Åsså sen åkte Petra å ja å johanna satt å surra me varann en bra stund tills de va dax för
henne att gå in å jobba vidare , hade ja haft me kameran hade ja fota na i sjuksköterskekläderna
å lagt ut en bild, men de hade jag ju såklart inte, hihi =)
Tjusi va hon iallefall =)
Å skönt vare å ses! De blir för sällan, men de gör inge, vi e lika tighta ändå, vi pratar ju mycke på telefon å smsar å håller kontakten å vi e så himla lika som personer i mycke så de e så skönt att man har varandra! =D
Älskar dig min vän! Always by your side =)

Sen vart de ju iväg å spela lite brännboll, markus tränade lite inför yran, Nemo och Mimmi fick springa fritt på åkern o jag slog lite ja me :-P E lite småsugen på å vara me i laget iår, men njaa ja kanske bara åker å tittar istället :-D hihi
Övningskörde gjorde vi i samma veva, sen hem åsså iväg å hämta Maja på dagis!

När vi kom hem satt vi ute i sandlådan ett tag tills klockan blev supermycke å vi va tvungen å gå in å laga middag =) Senare så kom pappan & doris å bernt förbi, maja va då jätte trött men ville såklart umgås me dom (Spec PAPPA) så hon höll sej vaken till ca 21 tiden igår ändå :-D
Hon fick en CYKEL av sin pappa =) En helt ny, SUPERFIN! =)

Nu ska jag passa på å storstäda medans vädret e dåligt å lillstumpan e på dagis!

Här kommer lite bilder på min supersnygging :


Hon har blivit en riktig liten tutte unge :-P Hon som inte alls gillade de förut!

Snygging!

Charmtroll <3

Mjau :-P haha =)

Skottar utanför huset :-D

Hon har blivit så stor min lilla tjej :-D

För att hon ÄR sötast i hela vida världen!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0