BUSPLANETEN!!






Några bilder från besöket på Busplaneten!

Maja blir nu hemma från Dagis hela veckan igen :/ Hon har fått en antibiotika-kur!
Så nu hoppas jag hon får bli ordentligt frisk! :-D
Har som vanligt fått ringa å ställa in mina möten pga sjukt barn!
Och nu väntar jag ivrigt på att dagisplaceraren kommer tillbaka från sitt möte så jag får
höra va spännande hon hade att meddela! Kanske närmare dagisplats? Vore ju för bra för å va sant!

Ska ringa dagis å sjukanmäla henne nu åxo för resten av veckan!

Kämpigt men de går , allt annat skjuts bara upp..Och de kan vara lite jobbigt men de gäller att se på de positivt och göra de bästa av situationen ;o)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hallå bruden!

Träffa bror din i helgen som berätta att du skulle flytta till carlshem! Stämmer de?? :) Kraaam

2010-05-03 @ 13:53:08
Postat av: Anonym

Heej Gumman :-D Din blogg adress tack! :-D

Nejaa de stämmer inte riktigt, jag har fått ett lägenhetserbjudande där däremot :D

Men har inte kika på lägenheten ännu och inte bestämt nåt :P Så lite stämmer de men inte till 100% hehe =) KRAMAR OM , hoppas allt e bra med er ;)

2010-05-03 @ 14:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0