Halloooo!!

Maja va hemma från Dagis hela förra veckan o kryade på sig, hon hade 40 graders feber i flera dagar o va dyngförkyld! Lill-stackarn!
Men fram mot helgen blev hon piggare & vi hade sundsvalls besök av Farmor Carina & "Farfar" Henke o Lille Ken!
Pappa Mattias va här han me!
De va en underbar Lördag med strålande väder o massa utelek!!


Oj då, min förvirrade mamma glömde vantarna :P


Jaha, ska jag bara ha en vante mamma? :-P


Farmor & Maja :-D


Vägrar vara ute utan dockan & vagnen :-P




Maja & Pappa!


Pulkaaaan!


Maja & Pappa åker linbana! :-P


Henke & Finaste Nemo!

Maja va lyckligast i världen & ja me! Finns inget som gör mej så glad som då hon är lycklig <3

""Trodde jag höll på bli frisk, men tji fick ja, igår hade jag feber o idag e jag lika dålig...=(
Får ta denna veckan till å krya på mej ordentligt, vi har ju faktiskt underbara planer i helgen så ja MÅSTE bli frisk!""

Har en STORBESTÄLLNING från Ellos liggande hemma hos Pappa & Pia åxo, men innan jag kan hämta de måste jag bli piggare, vill hämta nuuuuuu....=) =) =) Känns som ja beställde halva katalogen, fast vissa av grejerna fanns naturligtvis inte, nåt skulle komma först i juni :O Å andra va slutsålda! Så typiskt!

Fick finaste ED HARDY Kläderna av mamma åxo, hon ha ju vari i Thailand å mått gott!
Sen blev de även en limpa cigg (Alltid bra)
Åsså fick Maja såklart presenter hon me!

Majsan fick även sötaste "Lackdockan av Farmor & Henke, dom hade köpt den i Spanien! :-D
Hon älskar den! Å den e supercool :-P

Ush ja va inte på nå skrivhumör känner jag....Så På återseende!





-Mamma Nemo Ligger i Soffan
-Klockan är halv sju
-Dockan ska åka vagnen
-Mormor, Bertil Thailand
-Morfar,Pia Stugan Traktorn
-Pappa kommer sen
-Maja har feber (Åsså håller hon sig på pannan)
-Nemo selen & koppel
-Maja sitta stora stolen
-Maja titta tv, Maja sitta soffan, Maja Maja Maja...De e Mycke Maja just nu!
Men hon är sååå dukti på prata, min lilla tjej! <3

Hejrå! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0