UNDERBARA DAGISFEST!! :-)

Invigningsfesten på Majas DAGIS va Bland de roligaste jag har varit på på läääänge!
Strålande sol, underbara människor, roliga stationer osv osv :-)
Vi hade de helt underbart kul !!!!

Här kommer lite bilder


När vi kom :)

Middag i gräset :-)

Maja & Molly (En av bästa kompisarna) Lekte :-)

Molly Följde me å hämtade popcorn :-)

Sen skulle Maja bli katt :-)

Fina Matilda å Casper ( 2 av Majas favoritkompisar ) Hade åxo blivit målade :P

Mjau :-P

SÖTAST I VÄRLDEN! <3

Fiskade upp nå gott :-)

Maja & Fina Amanda (En annan av Majas underbara kompisar)
Amanda överöser Maja med pussar å kramar flera tusen gånger om dan :-P

Maja, Meya & Molly

Här har vi lilla MEYA! Majas ABSOLUTA BÄSTIS <3 Dom är som ett!




3 till av Majas favvokompisar :-) Mio, Elliot & är det sven kanske? :-) Ser inte =P hehe

Gullunge :-)


Ibland äre inte bra å vara jag :-)
Jag vet inte va jag tänkte igår (Eller som vanligt tänkte jag inte alls) Jag bara gör, å sen tänker jag :-) haha
La in nå bedrövliga bilder...Som jag blev tvungen å kliva upp å ta bort inatt :-) haha

Fotade mej i olika plagg igår innan Dagis festen för att se om de syntes lika mycke som jag kände hur "fet" ja kände mej , de gjorde de, iallfall i de vita minilinnet som jag gärna hade vela ha eftersom de va stekande hett!
Men de fick bli en svart tröja iställe, då såg de inte lika hemskt ut ;o)

Strumpbyxor-Är det bara jag som har problem me dom? Att dom är så snäva i gummibandet kring midjan, de sitter åt som aldrig förr....Ser ju inte klokt ut ju! Brukar klippa sönder dom så dom sitter lite lösare :-P


Såhär blev de iallfall tillslut :-)

Sist av allt vill ja bara skriva att jag har haft tur å träffa en helt underbar kille!
För bra för å va sann..=)

Ha en fin dag trots att de e blött å kallt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0