I Love TIVOLI!

Sen kom min fiiiiina och snälla lillebror å hämta upp mej å Maja (Vi utan körkort ni vet) =P



Middags Buffé På Eastern Palace!
Saaatan va ja åt :-P
Nu blire bantning resten av heljen ;) hehe...


The family :-)

Mormor/Mamma me Emma & Maja på väg till.. :-)

Tivoliiit :-) Wihiii...Ja älskar Tivolin!

Kusinerna väntar ivrigt på att få åka :-)

Nu åker vi :-)

Ja å Maja längst fram såklart, åååh så kul hon tyckte att de va!! ÅKA MERA ÅKA MERA MAMMA :-)
Snygg kille som va i den karusellen åxo :-P haha =P

Max & Maja åkte Bil Karusellen helt själva :-) Den va helt klart FAVORITEN!
Fotade som ett cp i den här karusellen, men fick ingen bra bild :-( Solen bländande rutan =/

Åsså åkte vi den hääära :-) hihi

:-)
Vi tackar mormor för alla åkturer & lotter :-) Maja vann 2 nallar!


Glädje skutt efter hon suttit på Mormors killes Motorcykel :-P
Dom va ute hela ligan å gled i solen :-)

Måååånga mopeder :-P haha =)
Ja sa till Maja ba : har du sett vilken fin moped Bertil har, Åsså gubbarna bredvid ba: vilken förolämpning Berra, hahahaha =) Men vafan, Maja kan ju inte skilja på en moppe å en mc heller =) För henne och mej med henne äre en moped , sådså! =)


Sen va mamman såååå trött å sliten å slut så då blev de hemfärd
Efter en vilo pause i gräset, va ja ba som ville sitta (Förutom Maja som
jag satte ner åsså Max då) Markus påstod att så många hade pissat i
gräset där, men orka bry sej om de lixåm?!  :-) Int ja int!


Nu e jag helt slut så nu blire sooova!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad roligt stor skurk. Jag vill oxå.. Kanske far dit nån dag i helgen, beroende på hur de ser ut me pengar..

2010-06-11 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0