Update..=)

Finaste Maja igår innan Dagis :-)



Ingen lugn stund just nu..
.Å ont i ryggen har jag fått :S Kanske för att jag tog bort en madrass i sängen?
Hmm..Behöver nog lägga tillbaka den, kanske :-)

Vi har det så bra just nu! Lyx på hög nivå :-)

Har hunnit med sååååå mycke dom här dagarna!
Tack vare DIG!

Maja är på Dagis jag gör allt jag kan för å hinna med de jag ska, sen på måndag börjar jag klockan 08.00 med nåt jag än inte vet va de är..?! =) HAHA
Efter de ska jag på AF (Möte me Göran) Å sen på tisdag äre Arbetsintervjuuuuun! Wihii, håll tummarna för mej :-)


Fick besked igår att jag kom in på SKOLAN , YEAS va glad jag blev, 16 Augusti börjar plugget!!
Jobbet jag vill ha kan jag ha på sidan om, som extra inkomst & för att de är något jag verkligen brinner för att göra!

Ingen mera tid till att sitta hära, Mattias ska hämta Maja på Dagis idag, ni kan ju gissa om de e skönt att slippa göra de ?! Obeskrivligt skönt, å den tiden är väääärdefull !
De har gjort mig så gott allt som har hänt, jag har lärt mig så otroligt mycke trots att de har varit tufft, men de måste de vara för att man ska kunna lära sej nåt av de, de vet jag som levde som på en räkmacka en period av livet plötsligt vände de å jag såg något jag aldrig sett innan, man tar sej alltid upp ur den mörkaste gropen, å då med massa extra lärdomar, nya varje gång man kommer upp!

Ska mata ankor efter Dagis & Leka i äventyrspark!!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0