Olika sätt att se på de!

Om jag ser en bild på nån i tex bikini/magen efter man fått barn osv, i en blogg så tänker jag : Å va modig hon är som vågar lägga ut en sån bild!
De skulle jag aldrig våga!
Nu har jag vågat litegranna å de känns bra att våga!

De finns säkert andra som tänker, men ush hur hon ser ut, att hon kan lägga ut sånna där bilder! Såå hemskt!
De vet jag inte va de är för personer som tycker, kanske personer som mår dåligt själv å mår bättre av att klaga på andra?

Sen finns de kanske dom som tänker, men ååå måste hon lägga ut dom bilderna bara för att hon tror hon e snygg/Vill att folk ska skriva att hon e snygg osv...
De vet jag heller inte va de e för folk, kanske såna som tror eller tycker dom e jätte snygga själv å inte tål se att andra vågar eller ser bra ut?! :-)

Jaja alla är vi olika & alla tänker vi olika, tycker olika, gör olika osv osv :-)
Å ingen är i mina ögon sämre än den andra!
Så länge man inte är elak eller skadar någon annan person så får man väl tänka å vara å känna precis som man vill!

Nu ska jag försöka få gjort lite av AF jobbet till imorrn om Maja vill sova dvs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0