Massa Firande iallfall!!

Maja vaknade 05 imorse, piggare å kryare men ändå snorig och lite hostig..
Va ute i lekparken på förmiddan, viiilken SOMMARVÄRME de e idag, perfekt väder för studenterna =)

Farbror Robin, Farmor Carina & Henke va förbi här nyss, Maja sover nu & sen kommer dom å hämtar upp oss så följer vi med på Buffé ändå...
Efter de så åker jag direkt till Markus, så ska vi ut å äta me Robert å Syrran å ungarna å Mamma sen :-) PJU!
Blir en fartfylld eftermiddag trots allt, får försöka hålla Maja så stilla som möjligt...
Mamman lär slockna som en sten då ja kommer hem ikväll...

Nu måste jag ta fram kläder åt maja o fixa mej själv, va fan ska jag ha på mej ?! :s
Åsså måste jag packa allt Maja ska ha me sej under dagen eftersom vi inte kommer hem före sovtid igen...

Stress Stress, ja som hade tänkt sova förmiddag när vi klev upp så tidigt...Jaja, de blir nog trevligt iallfall =)

Puss Hej & Grattis till KEN som tar studenten idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0