Fredag!

Idag ska vi ha STORSTÄDAR dag, göra så mycke vi hinner , de ser fördjävligt ut här efter 7 dagar hemma som ensamstående med sjukt barn, så får hoppas Maja är medgörlig och vill vara med och inte blir allt för ut tråkad :-)
Kanske hinner vi bara städa 1 rum, de återstår att se, man får ta de som de kommer :-P

Nu har hon haft hela veckan LEDIG från dagis, bara 2 veckor med Dagis kvar nu sen e hon ledig heela Juli min lilla tjej, då ska vi hitta på massa skoj hon å ja <3

Nu ska vi plocka skräp & rensa kylen och bära ut sopor i samma veva som vi ska ut på hundpromenad, så går vi förbi lekparken åxo å stannar ute till en stund före lunch....



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, jättehemskt :-( Tror att han var 6 år... Alldeles för tidigt... Kram!

2010-06-11 @ 19:48:18
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Hihi, taack gulle-du :-) Ja, alltså... Jag får verkligen anstränga mig för att inte stoppa i mig skit varje dag. Är verkligen en som ÄLSKAR mat, godis, fika och allt sådant. Nu äter jag som en myra, och det är inte kul. Men måste man, så måste man ;-)

2010-06-11 @ 19:53:33
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0