Första gången!

Har aldrig sett Maja trött...Men vet ni va, hon somnade framför tvn nyss...
Plötsligt hör jag hur hon snarkar, från klarvaken tvärsmall hon av :/

Bar iväg hon till sängen, naturligtvis vaknade hon direkt & blev jätteledsen...Men somnade ganska snabbt igen :) Nu Sover hon, mitt lilla hjärta, min älskade lilla tjej..Hon e så sjuk lillstackarn :(

Skönt att hon somnade, men de lär bli en tidig morgon och mycke vaket inatt!
Men de fåre va, så äre när dom e sjuka...

De blir en tidig kväll för mej ikväll...Imorrn förmiddag kommer Majas Farmor & Henke hit, dom ska byta om å fixa sej till studentfirandet för Majas FARBROR KEN tar studenten imorrn!

Vi följer inte med, jag orkar inte...Är helt slut me & har ingen ork alls till nå sånt, sen vill ja inte (även om dom vill) dra me mej Maja som inte är pigg ut på galej o massa liv å rörelse, mitt i hennes sov tid dessutom!
Ne, de va synd men men, inget å göra åt, sånt som händer ibland!
Vi skulle ut å äta med familjen imorrn kväll me, men de blir uppskjutet de me =)

Ha en bra kväll, här kommer de vara mörkt tidigt!!


En dag då ja satt i stugan :-) Längtar tills maja e frisk så vi kan åka ut dit...

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0