FFS !!!

Mina Nycklar e fortfarande spårlöst försvunna :-(
Men nu e snart alla lås knipsade som nycklarna gick till, så de blir å betala för nytt lås då ja flyttar iställe, om dom inte kommer fram nån gång i framtiden, nog äre väl självaste..... =P

LilM e på dagis,
gissa om jag längtade till igår :-) Oh yes, de tär å va hemma själv me sjukt barn å två hundar i 9 dagar...De göre :-)
Men jag ska inte klaga, de går bra och vi har de mys & vi har haft så roligt så...Nee inge klaga! =)

Jag är så nära att få bli de jag är 100% säkert på att jag är född till att göra :-)
E sååå glad att jag är på väg in i de....=)
Hur kan jag inte
ha förstått de tidigare?!

Vet ni hur
skönt de är att känna känslan av att veta va man vill bli "när man blir stor"
Att finna de man verkligen känner att man vill/är som gjord för att göra, GÅR INTE ATT BESKRIVA KÄNSLAN!
Den e helt underbar <3



Ha en bra dag!!!



Kommentarer
Postat av: jezziiica

Fiiin gumman, som vanligt! :) Hoppas allt är bra med er nu när sommartiders vankas! :) Puss & Kram!

2010-06-16 @ 05:21:34
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0