Tjingeling en Fredagförmiddag!

Jag är på ett strååålande humör idag :-)
Mattias va med Maja igår i ca 2 timmar å jag STORSTÄDADE hela lägenheten medans!
Fy fan va vidrigt stökigt å smutsigt de hade blivit under denna sommarlovs månad när jag
inte haft nån egentid att göra sånt därnt på, bara plocka å snabbstäda osv...

Mår alltid så himla mycke bättre när det är rent å snyggt omkring mej å maja å vovvarna =)
Sen tror jag att jag behövde dom där 2 timmarna om än dom gick åt till storstädning att vara
barnfri, att få vara ifrån henne bara en liten stund de gör så otroligt stor skillnad!

Fan va jag har lust å åka till Piteå Dansar å ler idag, bara dra å festa järnet å ha kul, har så himla
många underbara minnen från alla år vi varit där, även dåliga minnen :-( Eller sorgligare rättare sagt!
Men de går icke, jag kan ju inte ta me mej Maja heller :P haha
Å hon följer ju mej vart än jag är...Så de blir inget av, trist men lika underbart att va me lillhjärtat mitt =)

Imorse va vi nere vid vattnet å badade SUPERMYSIGT vare <3 , kommer sakna att ha så nära till vattnet nu när ja har flyttat...
Tur man har cykel, å snart bil..Måste ta tag i körkortet nu igen..Men då måste ja va barnledi åxo, så de
e inte de lättaste att bara göra, ja kan ju inte gärna komma med både maja å bilstol på bilskolan :P HAHAHA


De blir suddiga knepiga bilder me lånekameran min...
Men här hänger iallfall min frågvisa lilla tjej framför teven <3

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0