Snart Semester-Resa!!

Stress Stress, Fix, Fix....Pju!
Vi åker ju snart på en mysig semester :-) wihiii *LÄNGTAR*



Känner att jag skulle behöva få vara barn-fri snart , en natt...I need it!
Även om Mattias hjälper till så mycke han kan så behöver jag få vara bara ifred, hon e ju uppimej även om han gör de som ska göras å man sover på ett helt annat sätt då hon sover borta...
Ja e inte direkt bortskämd med barnvakt :-P
De e dagis jag har att tacka att jag överlevt, sen har mamma haft henne nå enstaka gånger, va äre max 5 ggr på snart 2 år och de e måååånga dagar å nätter på 2 år :-)
STOLT e jag att jag klarar de!

Men nu efter vi har varit på våran semester så ska jag låta Maja sova över hos mormor en natt, sen äre ju skolstarten å dagis å då vill ja bara va hemma å mysa me lillsnuttan på helgerna =)
Så ja får passa på nu medans majas mormor har semester , kanske kan de bli 2 nätter?! Inte på samma gång förstås men i juli =) Sen blire nog inge barnfritt före december skulle ja tro, eller ptja man vet ju aldri :-P


(Bilderna är från årets allra första dopp av fötterna, brrrr) Bruna va vi åxo :-) haha

Nepp, nu ska jag vila mej lite, sen sätta igång å packa inför semestern, ska iväg å ränna runt å hämta rese-sängen å ut till mammsen en sväng å ja en massa äre som e kvar å göra, så CIAOOOO!!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad roligt, hoppas du får lägenheten :) Är det genom Bostaden eller?



Hehe såklart jag ska göra.. Det kommer sändas på P4 imorgon nån gång :)

2010-07-13 @ 13:58:38
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars ska ni på semester stor skurk :P :O

2010-07-13 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0