Sång-Fågel!

Lilla Maja sitter på Uteplatsen å skottar i sin sandlåda!
Å sjunger, hon är en riktig sång-fågel min lilla tjej <3

Hela "En sockerbagare" sen kommer "O därför vill ja sjunga att sommaren är min" sen kommer "Hujeda mej" hahaha =) Hon e så duktig å mitt från ingenting sjunger hon ut i högan sky å hela sångerna har hon övat in =)



Härom kvällen höll Mattias på göra nå ufc grepp på mej, åsså säger hon : PAPPA, Släpp Mamma Nu !! =) haha
Tänk så mycke hon förstår o kan å hon e inte ens 2 år än :)

Drygt SKUM väder idag, regn grått å blött imorse, sol stekhett å blå himmel vid 9 tiden, nu mulet å kvavt! GAHHH.. Vi som ska ut till stugan...

Kommentarer
Postat av: amanda

Men va roligt, vad ska du plugga för något?

Jag ska också börja plugga till hösten till undersköterska =) Känns som jag måste göra något av mitt liv.. :P

Allt är bra, hur mår du? :) Ja det kan vi absolut göra =) När har du tid? :)

kramar!

2010-07-05 @ 11:42:37
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0