Hemma igen ;)

Nu har vi kommit hem :-)
Mamma/Mormor å moster Malin kom precis förbi med en välkommen hem present till Lilla Maja, en alldelens egen Trehjuling :-) Har försökt bygga ihop den men lyckas ju naturligtvis inte..

Vi har haft de mysigt på semestern, mest Maja har haft kul såklart, å de e ju de viktigaste! <3

















Min kära kamera har gett upp men de här va några bilder av allt skoj ;)
Mer kanske kommer upp senare...
Så nu blire nyköp av kamera för mej å inga bilder i bloggen från min kamera nå mera...Förresten så flyttar vi snart igen, Skönt!

Hejrå nu ska vi gå å äta lunch!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja, jag tycker också det är intressant att läsa sånna där inlägg så jag gav mig på ett sånt själv.. Men jag menar inte alls att man är en dålig förälder bara för att man stämmer in på någon av punkterna. Precis som du själv skriver så gör man väl det som passar ens situation och barn bäst :) Finns garanterat en hel del saker som jag gör som andra stör sig på.. Jag är verkligen inte perfekt, det vet jag om också :)

2010-07-19 @ 22:34:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0