Fredag!

Åh nej =/ Ledsen idag igen, Jätteledsen!
Neeeeej mamma :(
Ush va hemskt de känns att lämna henne sådär!

Så nu känns de som att de kommer vara såhär ett tag framöver, varje gång jag ska lämna :(
Jag som trodde de skulle hjälpa att jag har haft henne hemma! ICKET!

De va en skön 1,10 h morgonpromenad, ahhh..har saknat de!
Fan va lat man ska bli då man får körkort, orkar man gå någonstans någongång då tro?
Tänkte på de idag då ja gick till dagis , måste ju starta ca 40 min tidigare utan bilskjuts!

11 Minus ute idag, fast de känns inte så kallt, rätt skönt!

Slängde i 2 maskiner tvätt när ja kom hem, ska snart hämta de å sätta igång å städa här hemma, egentligen känner jag bara för å vila/lata mej, men de går inte!



Maja saknar sin pappa!
Hon ropar å står vid dörren å väntar ofta (hon har sina saknapappadagar)
De e så hemskt att se henne sådär =/
Men eftersom han va me i början av hennes liv och sen har kommit och gått så saknar hon han, hon förstår / ser ju inte de jag ser!
Hon vet ju bara att de är pappa & pappa är snäll & rolig och han är PAPPA! (Man har ju ett speciellt band/en speciell kontakt med sitt barn) De har dom åxo!
Å nu när hon kan prata/förstå så är det extra jobbigt för henne att pappa inte finns!

Så jag funderar och funderar, kanske vore de bättre att dom inte träffas alls?
Eller att man bestämmer att dom ses tex vissa dagar? Men de går ju inte med någon som ändå inte kommer komma när det är den dagen!
Eller ska han få komma när det passar han ?
Nee för det gör Maja ledsen och det blir jag som får ta hand om det sen....
SUCK!
De e jobbigt, men bara gilla läget, ta de som de kommer och försöka hitta en bra lösning för alla!

Back 2 work!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Om hon blir ledsen när du går så behöver hon vara på dagis varje dag. Sen så brukar det ju gå över väldigt snabbt. Men jag förstår att det är jobbigt!



Jobbigt att hon saknar pappa sin... Hoppas ni kan hitta nån lösning!

Kraam

2010-01-22 @ 13:06:14
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0