Äntligen e du hemma igen!!

Idag var Maja rekordlänge på dagis!

Första gången hon va till klockan 15!

Jag storstädade & tvättade 6 maskiner medans hon va på Dagis, men hann inte ens klart med halva lägenheten, inte heller all tvätt har nog 6 maskiner till kvar..=)

Så jag fortsätter imorrn med städ & tvätt! Fast då går gnutt bara till 13.30



Vi åt kebabtallrik idag (HEMMAGJORD) såååå mycke godare än köpt!



THULE MIN ÄLSKADE HAR ÄNTLIGEN KOMMIT HEM IGEN,
KONSTIGT NOG SÅ ÄR DET EN HELT ANNAN STÄMNING HÄR HEMMA
NU, DET KÄNNS SOM HAN ÄR MED OSS, FAST VI INTE KAN SE HAN,
DE ENSAMMA TYSTA TOMMA SOM JAG HAR KÄNT, FINNS INTE MERA,
DIREKT SAMMA DAG SOM HAN KOM HEM IGEN SÅ KÄNDES DET SÅ MYCKE
VARMARE HÄR HEMMA, INTE SÅ ENSAMT, EN HELT ANNAN TRYGGHET!
Kanske inbillar jag mej, men jag tror inte de....De blev så tydlig / märkbar skillnad!

Maja pekar på urnan och säger Thule! Hon vet att han finns där! =)
Jag kanske är knäpp men jag säger Godnatt till han och jag pratar med han...<3
JAG ÄLSKAR HAN! Min fina fina Thule, ingen kommer någonsin kunna vara så bra som
han, inte nånstans nångång...

Du gav mig nåt som jag kommer bära med mig resten av livet, Du visade mig va riktigt kärlek är för nåt! <3



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Iss

Så sorgligt alltså :-(

2010-01-13 @ 23:13:44
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0