Ingen lust!



Har helt tappat blogg lusten!
Egentligen så gillar jag inte att folk (Vem som hellst) kan läsa om mitt liv, mina tankar osv.
Kanske borde jag skaffa lösenord?! Så kan bara dom som verkligen vill läsa och som tycker det är
kul att höra hur det går i mitt liv, vad som händer osv.
Dom som man inte pratar med / träffar så ofta!

Ja vet inte, den får vara så skriver jag lite när jag orkar istället :-D
Fast rätt trist när jag ändå inte skriver om hur det egentligen är!
Kan inte va så spännande å läsa då ju!

Vädret e bra knepigt nu, imorse vare 12 minus då ja gick me Maja till dagis, så ja klädde henne massor!
Nu äre 0 gradigt! Gahh..hon lär ju svettas ihjäl!



Håller på å tvätta, tog Nemo me mej o slängde in 4 maskiner, som snart e klara :-D Då blire 4 till, sen får vi se om de e någe mera!

Jag har ont i magen idag, av rang!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: malin vernersson

hur gjorde du för att bli blond igen? :) du var väl mörkhårig i vintras/våras va? :)

2010-02-16 @ 11:38:52
Postat av: Anonym

Nej skulle vara jätte tråkigt om du slutade blogga:(

2010-02-16 @ 12:30:02
Postat av: Iss

Sv: Hihi, jaa! :-D Jamen självklart! Det tycker jag verkligen :-D Kramar!

2010-02-20 @ 06:56:30
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack snygging! :-D Jag har inte priset i huvudet tyvärr, men klicka in på http://www.have2have.se så finns dem där :-D Kramar!

2010-02-22 @ 19:47:21
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0