BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!

Skönt med måndag!
Maja blev ledsen idag =( Men jag och fröken Kattis kom underfund med att det bara är när jag lämnar till henne som hon blir ledsen..

Jag har haft en supermysig och bra helg!
Fredag-Bästa Carina va här ända till efter 00 tiden!
Vi surrade en massa o provade kläder kollade klädkataloger och kände oss som 16 år :-P hihi...
SUPERKUL va de!


Bild på oss från förrförra helgen då vi va ute på krogen :-P

Jag och Carina har haft så otroligt kul i måååånga år!
Hon är en av få som vet ALLT om mig och som går att prata med om allt, som ställer upp dygnet runt, som alltid bryr sig och finns där när man behöver det som mest, som piffar upp dom gråaste dagarna med solsken!

Skulle kunna skriva massor om henne, men orkar inte sitta här å blogga så länge!
Så ja skriver vidare...

Lördag : Festade med Johanna, de va suuuperkul å få vara med henne, länge sen sist!
Längre sen än de egentligen var :-P Men man saknar alltid varandra när man inte ses så ofta!
Vi bytte julklappar/födelsedagspresenter, tidigt va?! :-P haha
Fick OTROLIGT fina presenter så jag ska ta me mej henne till H&M så ska hon få köpa sej nå tjusigt som hon kanske kan ha nsta gång vi går ut på krogen (Vilket kommer dröja) För fyy fan va dåliga vi blev, båda spydde som grisar av spriten vi drack!
Så de blev tidig hemgång och pizza!!


Festliga vi!




Nu måste jag gå... Adjö!

Kommentarer
Postat av: johanna

Smal snygg skurk

2010-02-01 @ 13:07:18
Postat av: Jennie

Hihi så du fick tripp, trapp och trull på bild oxå ;)

2010-02-01 @ 16:49:24
Postat av: Iss

Sv: Åh! Tack sötnos! :-D Vad glad jag blir! :-) Kramar!

2010-02-07 @ 17:44:59
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0