SKOLARBETE!


Badtjej <3


Fy fan va kallt de är , lika kallt ute som inne..Eller nee de e kallare inne :)
Måste nog flytta igen, har inget val..Eller de beror på hur allt ser ut till nästa höst iof.
Får lov å stå ut i vinter, de gäll ba till å klä sej varmt :o)


Ute i den här förbaskade kylan :)

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, så äre bara!
Han ställer fan alltid upp, nu skjutsar han mej å maja till dagis varje morgon bara för de e så kallt...
Å imorse fick ja fara å storhandla me han på Obs..Skönt å fylla på lite, om än ja nästan alltid har full kyl och frys å skafferi :P


Vi gjorde lite julbord igår efter Luciafirandet, riktigt gott må ja säga!
Fattar inte hur man kan äta dom köpta köttbullarna, knastrar då man äter dom
å för att inte tala om pruttlukten som sprider sej av att öppna paketet *IjOoooo* VIDRIGT!


Sen har jag suttit me skolarbete, författare och språk osv de e de jag håller på me nu..
Blev alldelens slut i huvudet, så ja tog en pause, trött e jag idag åxo :(
Ska lägga mej senast 21.30 ikväll..Bättre å komma isäng tidigt å vara pigg på dagarna än att lägga sej sent utan att få nåt vettigt gjort och kliva upp å va trött å orkeslös hela dagen ;)

Älskade Mimmi & Nemo <3


Ska söka in på utbildningen som jag vill gå nu med, mailade tidigare idag, så ja hoppas på svar snabbt!
Åh, ja har så mycke funderingar hit å dit, undra hur allt kommer sluta ;) Äh, de blir nog bra!
De känns ändå som jag innerst inne vet hur jag vill att allt ska vara, och det är så de kommer bli!



Ne gud va onödigt att sitta å spilla tid på sånt härn´t !
Nu ska jag ringa ett viktigt samtal om min lön, sen ska jag göra klart minst en uppgift till...
Sen får jag besök & för att inte glömma så ska ju Majsan såklart hämtas upp!!



Puss hej

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Hehe, tack. :)

Jo du, här är det kallt med, ringde idag igen och klagade, hoppas att dom gör någonting annars kommer jag driva det vidare till social(?) någonting som Sara snackade om. Jag har ställt in termometern i tvättstugan och där har jag 13 grader!! Det tänker jag absolut inte acceptera! Där byter jag ju blöja på Adrian, stackarn..

2010-12-14 @ 21:34:37
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0