Jag älskar...

Maja ligger nu i sängen :)
Innan hon somnar säjer hon  : "Godnatt min älskade mamma"
Sen säger hon "Jag älskar mamma, jag älskar mimmi, jag älskar nemo, jag älskar pappa och jag älskar markus"
Alla vi älskar dig med säger jag och hon skiner upp som en sol!


Maja & Pappa i somras :)



Endel av familjen i somras :)

Haha, härlig bild :P Liten Maja, Mattias & Farfar Ronny :-)

Min vackra Thule <3

Har börjat längta till sommaren redan nu :-)
Imorse då vi gick till förskolan gick ja å pratade me maja om hon inte
längtar tills man kan springa i gräset å va på stranden osv osv...
Lite väl tidigt att börja längta :)

Sitter å hittar en massa bilder jag inte ens sett juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0