Hon e för jävla härlig min unge :)

Idag när jag kom å hämtade henne på Jorden (Dom e sammanslagna nu när det e så lite folk på förskolan)
Så säger en fröken på en annan avdelning : Va rolig hon är Maja :)
Jag : Jasså vaddårå?
Hon : Jamen hon säger ju så roliga saker! Hon e så duktig på att prata för å va så liten!
Jag : Jag vet :)
Hon : Tex när hon håller på med dockorna kan hon säga "Men din tjuriga lilla unge" hahaha :)

Å nu när vi kollade på Bert när vi kom hem så sa jag : Va äre Bert får i paketet?
Hon : Men lugn mamma, vi får se!
Hon : Kolla då, nu har han öppnat paketet!

Åsså skulle vi byta till en av dom nya filmerna, Musse ville hon se tills hon såg Lilo filmen, Ne Lilo vill jag se!
Å medans jag håller på öppna Lilo säger hon, ne musse mamma, jaha säger jag då tar vi den..
Hon : "Neeee, åsså skrattar hon jag skojja bara jag vill se Lilo"
Sådär gjorde hon 3 gånger säkert :P

Hon e störtskön min lilla goding <3

Nu har jag väntat tills jag storknat på denna tant som komma skall...
Hungrar ihjäl...
När hon har åkt ska vi äta lasange och kladda med fingerfärg :-)

Hoppas Maja somnar bra inatt, vi ska nog sluta låta henne sova alls på Förskolan nu, nu sover hon 30 minuter men de behövs nog inte nån sömn alls sa Inger idag!
Lovely!
Utan blöja e hon där me å de har ännu inte hänt nån olycka :-)

Yey, nu ids ja int skriv nå mer!

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0