Snart kommer hon hem, SAAAAKNAR!!

Nu sitter jag här igen :)
Har fått gjort massor idag!
De känns tomt att inte Maja är här...Även fast jag vet att hon snart kommer..Men Just Nu äre tomt!
Konstigt..
Borde kanske åkt å solat solarium, ätit middag ute eller annat...Men ptja, jag har haft en skön dag ändå!
Njutit & saknat!

Å de kommer väl kanske nån gång igen att någon vill ha hand om henne en stund nån dag så då får jag planera in en massage eller en solning eller nå annat, just for me! :-)
De e jag allt värd kan jag känna! haha =)

Längtar till imorgon!


(Cool bild den fina tjejen till vänster gjorde till mej en gång i tiden)

Saknar mina gucci briller som freddan snodde me sej & mitt snderblekta hår :P hahaha =)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sv: Ja visst är hon, en riktig prinsessa.. Tantens prinsessa ;P

2010-08-18 @ 20:03:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0