Snart flyttar vi , jättesnart :-)

De enda jag gör nu är packar å rensar å fixar å trixar...På all ledig tid, Resten av tiden spenderar jag med min underbara lilla tjej :-)
Hon e så himla frågvis nu, hon frågar om allt, va e de här mamma? va gör man me den här? osv osv :-) Sötnöten!


Busar med Mimmi :-P



Belönar, hon leker med hundarna så som Emil leker med Griseknoen :-P
Hon tränar dom att sitta, ligga, vi bygger hinder o hoppar osv.. =)
Hon älskar de, å hon e riktigt bra på de, hon e underbar med djur min lilltjej :-)

Känns sorgligt att byta dagis, jag hatar tanken på att flytta henne från hennes underbara vänner som verkligen tycker om henne, hon är OTROLIGT omtyckt av så många barn på hennes dagis!
Men allra hellst MEYA :( :( De gör ont av bara tanken på de....
Dom är som 1 tillsammans, men vi va tvugna att flytta till den här lägenheten eftersom den är mycke billigare och med diskmaskin, tvättmaskin osv osv :-)
Bättre för oss...På många sätt å vis....

Hade jag haft körkort hade jag låtit henne gå kvar på sitt dagis, men nu har jag ju inte de, så nu finns de inget alternativ, bara hoppas på att hon kommer till ett lika underbart dagis med lika underbara vänner som hon har haft !

Sen ska jag prata med Meya och Meyas mamma eller pappa och höra om Maja och Meya kan fortsätta få ha kontakt å träffas å kanske komma på varandras kalas osv, så länge barnen själva vill, dom kanske växer ifrån varann eller nåt de vet jag inte, men den kontakt dom har vill jag inte förstöra!
Så ja tror redan de blir att bjuda Meya till Majas 2 års kalas nu i slutet på månaden, har en massa funderingar kring de :-) Tror de blir super!! =)

Jaja, nog svamlat om en massa som egentligen inte är så intressant!
Nu måste jag fortsätta här hemma, inte många dagar kvar till flytt nu...Pju!

Tjingeling å ha en toppen dag i de galet varma vädret , efter ordentligt regn å skyfall kommer ordentlig värme å hetta :-) hehe


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Vilket dagis är det hon ska börja på här? Ersdungen är superbra! Adrian står i kö där och en kompis son går där nu, jag hoppas verkligen Adrian får en plats där sen. Det är så bra att det är skola i samma lokaler också, så han får vara där upp till 6:an tror jag det är.

2010-08-05 @ 22:07:10
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Okej, dom dagisen ligger ganska nära varran, men jag tror att Ersdungen är nån minut närmare.. :P

Adrian kommer inte börja förrän i April nästa år.. Jag är arbetslös så jag måste göra slut på föräldradagarna helt innan jag får annat bidrag..

2010-08-06 @ 17:29:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: jezzica

Tack gumman du är så söt!!! :) Åh lill-maja jag blir helt tagen hon är så otroligt fin och söt! :) Hoppas hon har mammas gener och vill börja med hästar! Det tror jag såg ju på tidigare kort där hon redan suttit på hästar! Fantastiskt! Jo, det är rätt tungt nu och jag försöker övertala lilleman att det är dags och kika ut i världen nu! ;) Dem här sista veckorna är segare än segast! :S Ja men gud ja såg ju det, vars ska ni flytta? :) Såg att du skulle ha tvättmaskin & diskmaskin-LYX! :) Vill oxå ha! :P Ja men visst borde vi hinna ses innan BF det hade varit himla mysigt och ses innan dess. Så jag får träffa din lilla donna också! Puss och kram gumman!!

2010-08-07 @ 18:45:02
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0