Hon hade de såååå bra igår!

Efter 19 tiden någongång kom Carina tillbaka med Min Älskade lilla Maja!
Dom hade haft de huuuuur bra som hellst , hon visade bilder från dagen & filmer!
Önskar jag kunde med hur man lägger upp filmer ;o)
Dom sjöng oh dansade i Theos rum, hahaha, de va bland de gulligaste jag har sett i hela mitt liv!
Åsså kramades dom heeela tiden :-) Goungarna!!

Iallfall så hade allt gått superbra, å de känns ju jätteskönt ifall eller tills nästa gång min lilla stumpa ska dit på besök!
Hon hade sagt till åxo varje gång de va nåt, å de e ju jättebra att hon kan ropa på Carina å säga till vad & när det är något, vad som hellst, ibland då man e borta så vågar man ju inte alltid säga/göra osv de man egentligen vill ;) haha

Jag tror jag va världens lyckligaste mamma när hon hade kommit hem, åååå va vi gossade me varann i soffan ;) Å hon hade så mycke att berätta :-)
Hon berättade att dom hade ätit Makaroner & Korv å mycke riktigt vare de dom hade ätit! :O
Åsså berätta hon en massa mer å mest om Theo, allt va Theo :)
Hon kändes så mycke smartare å äldre , bara av en dag :-P haha Sjukt men så vare!!

Idag har hon varit på Dagis & Jag har packat som ett cp, pju & fy fan va drygt de är!
När ja kom å hämta hon va hon så himla kaxig, haha :) Ni skulle ba se hon på dagisgården , skrattar!
Hon strosar omkring och sträcker på sej (å ser så himla högfärdig & cool ut) å tjoar åt alla hon ser :-P
Snälla Markus skjutsade hem henne, vi va lix å gjorde nå små ärenden innan så :-)


Tjoflöjt nu ska jag packa lite i sövrumme, sen ska ja slå igen ögonen!!!!
Looooong day 2morrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0