En Massa!

*Regnet öser ner här på Tomtebo!
*Lurvmattan klarade sej i tvättmaskinen, ryamatterna va så härliga förr, som en fårskinnsfäll *Lovely*
*Jag fick mail av min lärare att de va VERY GOOD från förra veckans inlämningsuppgift, gissa om jag är nöjd! Helt sjukt, ja trodde de va riktigt dåligt, kan ju inte me å stava på engelska å ja, ni skulle inte vilja höra mej prata english :P haha =)
*Jag vill köpa sååå mycke nytt! Tänk om ja kunde skrapa fram en miljonvinst, ja som köper triss lite då å då *suck*
*Kanske dax å ge sej på Bingo lotto på söndagarna igen? Spelade fan varje helg i flera år förut, men int vann ja nåt int, naaaaääää!
*Ikea inköpslistan är lång!
*Men jag vill ha mer än så, men de e såå dyrt å jag kan inte välja vad som är viktigast/mest nödvändigt, allt e ju lika nödvändigt! Typiskt!
*Nu ska jag ta mej en snabb dusch å gå i säng, hoppas på å va på bättringsvägen imorgon!
*Har fått en dryg blåsa på insidan av ena mungipan?!?! Har aldrig varit med om maken, kan man få en blåsa där? Hoppas den försvinner fort, för den stör mej , AV RANG! :-)
*Ska höra om Bernt har lust att hämta ett stort lass med grejer som Doris kan sälja på sin loppis, skulle va guld värt! Har hur mycke krafs som hellst som ändå känns onödigt att slänga, massa tallrikar/muggar/glas/strykbräda,lampor, diskställ osv osv osv osv...
*Resten ska jag sälja på Tradera & Blocket, Ha int lite å bli av me, tur de går fort :-)

GÓNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0