En liten jag!


Lill SandyCandy :-P
Me klippt pojkfrisyr... :S Typiskt min mamma! =) haha


Ne nu ska jag bege mej ut me hundarna i regnet!

Snoopsen igår på Stranden :-)

Har en dödlig migrän så tur att Mattias tog me sej Maja å åkte å handla jag stoppade i mej 2 värkisar o sov en stund, men huvudvärken e fortfarande kvar, de SPRÄNGER !

Ska ändå försöka orka sätta i färg i håret sen å diska bort lite, sen mysa me Maja då dom kommer tillbaka innan hon ska sova!
Blir btw hårförlängning snart igen, samma fina Sandra som ska sätta i de, jag överlever inte utan känner jag, usha mej va ja otrivs !!

Maja är ledig Måndag och Tisdag från Dagis, å imorrn ska vi på KALAS!
Hoppas de blir sol å varmt så vi kan bada i poolen på kalaset :-)


Kanske vare årets sista strand-dag igår? :-)
Tänker alltid att de kanske inte är nån hit å ha me hundarna på stranden,
men de vare igår , oj va barnen älskar att klappa å gosa me dom, å extra
kul tycker dom att de är att hundarna åxo badar :-)
Lite kämpigt för mej bara me koppel å barn å mej själv att hålla reda på! haha :-)

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0