BARNFRI !!!

Imorgon (Om de går som de ska) Man vet aldrig me min Älskade lilla Maja :-)
Så e jag Barnfri HELA DAGEN ! Wohoooo...De e jag inte bortskämd med!
Känner, va ska jag då hitta på för kul? kan ju göra vad som hellst juuuuuu!
Känns overkligt!
Jag har skola på dagen + massa VIKTIGA ärenden som hör Maja & mej till, men de räknas inte
för att bara veta att jag är LEDIG hela dagen fram tills sovtid de känns helt sjukt!
Aldrig nånsin äre nån som frågar om dom kan få vara med Maja nån timme eller två eller en eftermiddag eller kväll....De har aldrig hänt!
Men imorgon åker Maja till Carina från tidig morgon till sovtid :-)

JAG HAR SÅN TUR SOM HAR CARINA I MITT LIV <3
Hon e mer som en mamma för mej än min egen mamma , faktiskt!!
De känns iallfall så :-)
Eller som att hon är en riktigt bra syster som alltid ställer upp & utan att jag ber om det!

Jag ska njuta av morgondagen, men jag kommer sakna å ha Maja i tankarna hela tiden, å såklart ringa titt som tätt å höra så att allt går bra osv osv :-)


(""Kolla Mamma - De här är en studsmatta"" Vrålar hon åsså hoppar
hon :)

(Älskade Underbara)

(Här berättar hon nåt eller lyssnar) Vi & våra samtal :P

(Visst har hon fått långt hår? Hon blir bara sötare å sötare ju mer håret växer,
jag gillar inte pojkfrisyr på tjejer, håret ska va låångt ju längre desto finare)

**SOVGOTT**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0