Tack Gulligaste NI! :-D

Såhär fina presenter fick Maja när vi var nere i Örebro å firade min födelsedag!
Av Finaste Lonta!
Har inte testat dom än, men har ju knappt hunni packa upp allt ja hade me mej, haha =)
Segast i stan e jag, som alltid =)



Men hon kommer ju vara supersöt i de där HELLO KITTY grejjerna!
Underbara vän, saknar att bo nära dej!
Å 1000 miljoner tack igen för dessa fina plagg & för VÄGGDEKOREN/TEXTEN som jag fick!
Kommer bli så fint sen då ja har hittat en plats där ja kan sätta upp den :-D

Fick även superfina presenter av Carina!
1 Kort minimini kjol *Superhet* i storlek 34, men vet ni va?! Den passa! :-D
Ja tror nog ja e större än va jag egentligen är!
Sen ett par ännu hetare spetsleggings XS på dom, men dom passa dom me :-P WIHII!
Sen fick jag 4 par snygga örhängen & ett superfint halsband & sist av allt, en flaska TEQUILA ROSE *Smarrit värre*

Underbara vänner har jag! :-D
E så glad för alla ni fina vänner som är i mitt liv, ni ger mej så mycke olika, ni har alla helt olika personligheter och ni är underbara på erat alldelens egna speciella sätt!
De ni har gemensamt är att ni har ett STORT hjärta och ni BRYR er på riktigt!
Älskar er!

Mja Mja...Nu blire massa blogginlägg här, men de e bara för jag inte haft eller har så mycke tid att göra de annars...=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sån där tröja oxå =D Super söt :)

2010-04-21 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0