Mera ÖrebroBilder!!

Som sagt ja va dålig me kameran i Örebro, å sämsta av allt var ju att Maja inte hann få träffa Melwin o Max :(
Lördagen spenderades DYNGBAKISÄCKELDÅLIGA på hotellet!
Somnade tidigt o på söndagen blev vi tvugna att åka direkt efter frukosten för att inte komma fram till Umeå så sent, vi skulle ju förbi å hämta Mimmi åxo!

Ja försökte ändå in i de sista tjata till mej att vi kunde väl bara lite snabbt svänga förbi så kunde dom komma ut till bilen me kidsen så ja iallfall fick se dom :D:D:D Men de gick inte :(
Hade formodligen kännt likadant om de va jag som körde antar jag, svårt att veta :-)

Men de kommer fler gånger, i sommar åker jag ner igen!
LÄNGTAR!


Blev tvungen att fota efter vägen, bara för de inte va nån snö där å här uppe vare kvar massa!
Nu har iof de mesta försvunnit i en rasande fart! Härligt! :)

Fina människor, På förfesten som Linda & Nille va gulliga å hålla :-D
Tiden gick på tok för fort där, kändes som vi bara hann komma dit så skulle vi gå ut :-D

Sötaste Erica & Jag :-D


Gud va många bilder :P Haha =D
Jaja kul vare iallfall å de e huvudsaken.. =)
Man har ju bilder i huvudet, de e dom bästa!
Fast jag ångrar att jag inte fotade nåt på krogen/hotellet osv...=)

Lätt att vara efterklok!






Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Du ser ut att haft det bara härligt där :)



Ja, men nu har jag i alla fall varit ut med två kartonger till förrådet.. Har rensat bort alla Jonahs skor som är för små och alla vinterkläder :)

2010-04-26 @ 16:05:49
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Verkligen :) Så nu ska jag snart lägga mig ner och bara slappa, tänker inte göra ett piss ikväll haha. Allt bra med er?

2010-04-26 @ 19:00:02
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0