Weekend!

Bloggen e sååå tråkig när man inte kan/hinner uppdatera flera gånger om dagen...
Men ändå tänker jag inte sluta helt!

Helgen har varit helt okei, men igår va värsta dagen i mitt liv..
Först fredagen blev rätt strulig pga vissa saker, sen så somnade jag sent, och Maja vaknade flera gånger under natten, sov ca 4 timmar sammanlagt, kämpade på fram till förmiddags sovet och tänkte att då hinner jag få sova 1-2 timmar om ja har tur (ibland sovet hon ju bara 20-30 min) MEN igår sov hon ingenting!!!!
Snacka om att mamman va trött o dottern va trött..OjOj...
Vid 19 tiden somnade hon på kvällen, utan en enda blunds sömn på hela dagen!

Ja la mig rätt tidigt igår jag med, Mattias va här o hjälpte mej me gnälliga Maja och han va så som jag gillar att han är, precis som vanligt! Inga konstigheter alls, de varierar så från dag till dag med honom, å de e sjukt jobbigt!
Önskar han kunde vara som igår jämt och varje dag, men så äre inte..Långt ifrån!
E iallfall glad att han hjälper mej när han kan och vill, de behövs! :-D
Å Maja förstår ju ingenting så hon e alltid glad när pappa e här!

Annars hare bara blivi TV tittande o städning o lekpark o promenader, de vanliga typ!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja han hälsar massor tillbaka :D



jo han är verkligen toppen han, varit tillsammans i tre år nu å mer lär det bli :D se hur länge han orkar stå ut med mig ;)

2009-09-27 @ 13:35:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja man får verkligen vara med om mkt... men jag älskar impulsiva människor. haha :D

2009-09-27 @ 14:34:30
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0