VILKET VÄDER!!!

Kanske vore en idé att börja kolla på Vädret igen...På TV alltså...
Gick ut å trodde de va höstkyligt, Men OH NEJ! De e ju VÄRSTA SOMMARVÄRMEN idag!!
I mitten av September?! :O
Sjöblöt i svett blev vi allihopa, både ja maja thule å nemo...
Så nån långpromenad de blev de inte, då skulle ja ha klätt mej i kjol å linne :-P
Å inte visste ju jag att de kunde vara värsta JULI VÄDRET Ute nu inte!

Majsan sov inte länge idag 45 minuter ungefär, så vi ska göra Mellis nu istället!
Vi tog prommis först!

Sen ska vi naturligtvis ut & leka idag...Vara ute så mycke som möjligt i de fina vädret!
Tur de finns toa nere vid lekplatsen, även fast jag HATAR såna där toaletter med bara ett hål :( USH!
Bland de värsta jag vet, pinkar i räcerfart, 2 röda sekunder sen vågar jag inte sitta där mera :P hahahaha

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0