Update!

De är & har varit mycke...
Snart är det över...Skönt!
Kollade på Män som hatar kvinnor igår, shit va bra den va! :-D
Såg såklart första avsnittet av Ensam mamma söker åxo!
Men tyckte de va rätt tråkiga personer med, både tjejjerna o killarna, urk!

Tror jag inte fel så börjar IDOL ikväll, de är ett måste!
Den som missar de, den är konstig! haha :-D Tycker jag iallfall :-P
Iallafall uttagningarna, dom e såå jävla roliga!
Jag följer ju iof hela, men de kan jag fatta att inte alla orkar eller vill göra :-)



Vi e på bättringsvägen både jag & gnutt, men snart blir jag dålig igen :S *secret plans*

Neee, nu måste jag ta hand om min lilla gull-unge, hon håller på å klättra in i underdelen på vagnen ser jag i spegeln, haha :-D BUSUNGE!
Hon äter iallfall betydligt bättre nu, bara jag ger henne nåt hon gillar, å hon har blivit ...

Nu fastnade hon me huvudet där...Tjiao! Skriver mera när tiden finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0